جهانگیر بای لاشکی عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت یک هزار و 50 هکتار راه اندازی می شود.
وی مزیت این شهرک صنعتی در شرق مازندران را نزدیکی به بندرامیرآباد، فرودگاه و استقرار زیرساخت های مورد نیاز در نزدیکی این اراضی اعلام کرد.
وی اجرای طرح توسعه را از دیگر مزیت های شهرک صنعتی شرق مازندران با توجه به قرارگیری از منطقه اراضی هفت هزار هکتاری دشت میانکاله اعلام کرد.
* کلنگ زنی 2 پروژه عمرانی با اعتبار 2 هزار میلیارد ریالی
معاون صنعت، معدن و تجارت مازندران کلنگ زنی از 2 واحد صنعتی با اعتبار 2 هزار میلیارد ریالی را از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به این استان اعلام کرد.
* افتتاح 2 واحد بزرگ صنعتی و معدنی
بای لاشکی اظهارداشت : همزمان با سفر رئیس جمهوری کارخانه کاغذ سازی تولید کننده کاغذ چاپ و تحریر و فاز اول زغالشویی البرز مرکزی نیز به بهره برداری می رسد.
وی اعتبار هزینه شده برای این 2 پروژه صنعتی و معدنی را افزون بر یک هزار و 600 میلیارد ریال اعلام کرده که با بهره برداری از این 2 واحد صنعتی و معدنی برای حدود 600 نفر ایجاد اشتغال می شود.
در دولت تدبیر و امید 769 واحد صنعتی با اشتغال 10 هزار نفری در مازندران به بهره برداری رسید و 174 واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی افزون بر 40 درصد در دست ساخت است که برای تکمیل این واحدها حدود 4 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و با تامین این اعتبار و بهره برداری از این واحدها برای پنج هزار نفر ایجاد اشتغال می شود.
حدود 387 واحد صنعتی افتتاحی در مازندران در دولت دکتر حسن روحانی در این استان در شهرک ها و نواحی صنعتی بوده که سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تکمیل این واحدها حدود 11 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کردند.
مازندران 37 شهرک و نواحی صنعتی دارد.
رئیس جمهوری 22 فروردین ماه ( سه شنبه هفته جاری ) مهمان مردم مازندران است که در این سفر کاری یک روزه 30 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.