به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، سید محمد جعفری اظهار داشت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هفت هزار و 841 تن گندم از استان مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.

وی افزود: این میزان گندم در تعطیلات نوروزی با حضور همکاران شرکت غله از سیلوی شهید میرزاپور نکا به استانهای یزد و اصفهان از طریق حمل ریلی ارسال شد.

جعفری با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حمل و نقل ریلی است عنوان کرد: کاهش بار ترافیکی جاده‌ها و در نتیجه کاهش تصادفات جاده‌ای، هزینه پایین‌تر جابه‌جایی کالا، آلایندگی کمتر و کاهش هزینه‌های سوخت از مهم‌ترین مزایای حمل و نقل ریلی است.

پوشش امدادی هلال احمر مازندران به  پنج هزار حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به پنج هزار و 247 حادثه در سال گذشته خبر داد.

مجتبی اکبری افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مازندران در سال گذشته موفق شدند ضمن انجام 5247 عملیات امداد و نجات به بیش از 90 هزار نفر از متاثرین حوادث و مصدومان سوانح مختلف خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: در این عملیات‌ها بیش از هزار امدادگر و نجاتگر در قالب صدها تیم مجهز امدادی با به‌کارگیری انواع خودروهای امدادی نظیر آمبولانس و خودروهای تخصصی نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

فعالیت توزیع برق استان مازندران در سال 96

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران در همایش بازآموزی دستورالعمل ثابت مانور گفت: تابستان 96 رسید با همه تلاش‌هایی که در مجموعه توزیع استان صورت گرفته کار سخت و طاقت‌فرسایی در پیش رو داریم.

قاسم شهابی مدیریت و کنترل خاموشی‌ها و رعایت دقیق دستورالعمل ثابت مانور، اهمیت جان و سلامت یکایک همکاران را بسیار با اهمیت خواند و افزود: بهره‌برداری در مجموعه شرکت‌های توزیع برق از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

پرداخت 238 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان مازندرانی

سید زین‌العابدین پرواسی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با اشاره به اهمیت پرداخت وام‌های قرض الحسنه به مددجویان گفت: سال گذشته 238 میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در جهت توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است افزود: وام قرض‌الحسنه به منظور برطرف شدن مشکلات مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608428
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.