رضا مردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود : تورهای ساری گردی از اول تا 12 فروردین در 2 نوبت صبح و عصر برگزار شد .
وی ادامه داد : تعطیلات نوروز پارسال هفت هزار و 200 نفر در تور ساری گردی شرکت کردند .
سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری با اشاره به اینکه تورهای ساری گردی در چهار سال اخیر برگزار شد ، گفت :برگزاری برنامه های جذاب و مفرح در حاشیه برگزاری این تورها و شناسانده شدن این نوع گردشگری روزانه به مر دم باعث شده تا استقبال خوبی در این زمینه شود .
وی برگزاری تور ویژه گردشگری همراه با موسیقی زنده محلی و بازدید از نمایشگاه های صنایع دستی در پارک ملل را به عنوان بخشی از فعالیت های ساری گردی امسال نام برد و افزود: همچنین تور آفرود سواری در منطقه دودانگه و چهاردانگه برای گردشگران و مسافران نوروزی برگزار شد .
مردانی گفت: راهنمایان این تورها ملبس به لباس سنتی بودند و ارائه غذاهای بومی و محلی هم از جمله ویژگی های تورهای ساری امسال بوده است .
سرپرست تور ساری گردی افزود : پرواز با پاراگلایدر از دیگر برنامه های تفریحی و گردشگری در تور ساری گردی است که از استقبال زیادی برخوردار بود .
خانه کلبادی، بقعه امام زاده عباس، بقعه پهنه کلا، چشمه باداب سورت، حمام وزیری ، مسجد جامع تاریخی فرح آباد، ساحل خزرآباد، مسجد مصطفی خان، نوباغشاه ساری، برج رسکت و سد سلیمان تنگه از اماکن دیدنی و تاریخی ساری است.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.