خلیل غلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در هر پرواز دستکم 10 مسافر خارجی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی وارد فرودگاه رامسر شدند.
طبق آمار از منابع رسمی ، از بیست و هفتم اسفند ماه سال 94 تا چهاردهم فروردین ماه سال 95 دستکم سه هزار و 853 مسافر نوروزی در قالب 74 سورتی پرواز از طریق فرودگاه رامسر جابه جا شدند.
رئیس ایستگاه هواپیمایی فرودگاه رامسر گفت : این آمار نشان می دهد که استقبال امسال مسافران خارجی و داخلی نسبت به نوروز سال گذشته با اینکه روزهای زیادی نیز باقی مانده ، بسیار چشمگیر بوده است.
غلامی افزود : هم اینک هفتگی حدود پنج سورتی پرواز در مسیر های رفت و برگشت تهران - رامسر و در روز های دوشنبه و جمعه نیز در مسیرهای رفت و برگشت مشهد - رامسر در فرودگاه این شهرستان برقرار است .
شهرستان رامسر واقع درغرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه ، آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/7078 /1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.