محمد ناصر زندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استقبال برای نام نوسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را خوب توصیف کرد و افزود : 103 نفر در انتخابات شورای شهرهای چالوس ، مرزن آباد و هچیرود و 553 نفر در در حوزه های روستایی شهرستان ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد : 227 داوطلب در بخش مرکزی و 326 داوطلب نیز در بخش مرزن آباد نامزد این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی روستاها شده اند.
فرماندار چالوس اظهار داشت : از میان 103 داوطلب ثبت نام شده در حوزه شهری، 57 نفر مربوط به شهر چالوس، 24 نفر مربوط به شهر مرزن آباد و 22 نفر مربوط به شهر هچیرود هستند.
زندی گفت : تعداد داوطلب زن ثبت نامی در این دوره از انتخابات شورای شهر چالوس هفت نفر، مرزن آباد 2 نفر و هچیرود نیز چهار نفر است .
فرماندار چالوس همچنین افزود: در بخش مرکزی 20 داوطلب زن و در بخش مرزن آباد نیز 11 داوطلب زن برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد : از نظر وضعیت تحصیلات نیز 300 نفر زیر دیپلم، 91 نفر دیپلم، 59 نفر فوق دیپلم، 156 نفر لیسانس، 49 نفر فوق لیسانس و یک نفر دارای مدرک دکتراست .
زندی گفت : داوطلبان در شهر چالوس برای کسب هفت کرسی و شهر مرزن آباد و هچیرود هر کدام برای پنج کرسی باهم رقابت خواهند کرد.
وی افزود : مسن ترین داوطلب از روستای سنارعلیا بخش مرکزی با 78 سال و جوان ترین داوطلب از روستای دهنار بخش مرزن آباد با 25 سال در این دوره شرکت کردند.
کار ثبت نام نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرو روستا از(30 اسفند) سال 95 آغاز و در ساعت 24 روز یکشنبه 6 فروردین به پایان رسید.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.