میلاد زکی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای پیوستن به پویش نه به ریختن زباله در طبیعت ، خانواده ها ، آموزش و پرورش ، مراکز علمی و دانشگاهی در رسیدن به اهداف این پویش ملی ، نقش آفرین هستند.
وی گفت : مسئولان باید برای رفع معضل و پراکندگی زباله در جای جای طبیعت بویژه در مناطق شمالی کشور با همراهی مردم چاره اندیشی کنند.
این بازیکن تیم استقلال تهران افزود : امروز همه ما برای ادامه حیات یک مسئولیت بسیار مهمی داریم و آن اینکه این طبیعت الهی که خدای متعال به بندگانش ارزانی داشته باید در حفظ و حراست آن کوشا باشیم تا نسل های آینده به خوبی از آن بهره مند شوند.
وی با ابراز تاسف از رها سازی زباله و دفن غیر اصولی آن در مناطقی از شمال کشور ، بویژه مازندران اظهار داشت : زیبایی شمال کشور به دریای خزر و جنگل های ارزشمند هیرکانی است که جلوه خاصی به این مناطق داده است و نباید اجازه داد بیش از این به این طبیعت خدادادی با تخلیه زباله آسیب رساند.
این بازیکن نوشهری تیم استقلال تهران افزود : نکته مهم تر آنکه رسانه ها نیز باید برای آگاهی بخشی از اثرات زیانبار و تخریب کننده محیط زیست بیش از پیش تلاش کنند.
هر ساله با آغاز بهار و تعطیلات نوروزی که بسیاری از مردم به سفر و استفاده از موهبت طبیعت روی می آورند ، موضوع ریختن زباله ها در طبیعت به یکی از دغدغه های جدی مقامات محلی و بویژه دوستداران محیط زیست در مازندران تبدیل شده است.
در این راستا همزمان با نوروز 96 پویش ملی ' نه به ریختن زباله ' به عنوان یک حرکت ملی و فراگیر و راهکاری مناسب برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست به همت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شکل گرفته است.
خبرنگار : مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.