دلاور بزرگ نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران این تعداد اقامت را مربوط به 25 اسفند 95 تا پنجم فروردین امسال اعلام کرد .
وی افزود : بیشترین تعداد حضور و اقامت مسافران نوروزی مربوط به روزهای دوم و سوم فروردین هرکدام به تعداد بیش از 800 نفر شب بوده است .
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از شهرهای غرب استان بویژه رامسر به عنوان اصلی ترین مقصد سفر مسافران در تعطیلات نوروزی امسال نام برد .
وی گفت که یک میلیون و 249 هزار و 800 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای مازندران ثبت شد که نشانگر استقبال ویژه مسافران به این مناطق بکر است .
بزرگ نیا افزود : حدود یک میلیون مسافر نوروزی هم تاکنون از اماکن تاریخی ، بقاع متبرکه و موزه های مازندران بازدید کردند.
وی از روستاگردی به عنوان گزینه نخست مسافران نوروزی برای بازدید از جاذبه های گردشگری مازندران یاد کرد و گفت که بیش از 650 هزار گردشگر ورودی به مازندران ، روستاگردی داشتند.
** کارت قرمز به واحدهای متخلف
بزرگ نیا همچنین از دادن اخطار و تذکر به متصدیان 110 فضای اقامتی ، گردشگری ، پذیرایی و صنوف مازندران به دلیل رعایت نکردن نکات و قوانین به عنوان بخشی از فعالیت های انجام شده در ستاد اجرایی خدمات سفر این استان نام برد .
وی گفت : همچنین 134 واحد پذیرایی ، اقامتی ، گردشگری و صنوف مازندران نیز به دلیل رعایت نکات و قوانین مدنظر ، مورد تشویق بازرسان قرار گرفتند .
تعطیلات نوروز سال گذشته حدود 12 میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد .
مسئولان ستاد سفرهای نوروزی مازندران پیش بینی کرده اند که امسال حضور و اقامت مسافران نوروزی در استان حدود 10 درصد افزایش دارد.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.