لیلی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : خدمات دهی به مسافران نوروزی در پایگاههای هلال احمر مازندران از 25 اسفند شروع شد و تا 16 فروردین ادامه دارد.
وی به فعالیت 30 پایگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مازندران اشاره کرد و گفت : ارتقاء آگاهی و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده ها از جمله فعالیت هایی است که این پایگاهها مدنظر دارند .
معاون هلال احمر مازندران ، راهنمایی مسافران را بخشی از اقدامات پست های ایمنی و سلامت برشمرد و افزود : توزیع نقشه ، بروشور و اقلام فرهنگی میان مراجعه کنندگان هم از دیگر فعالیت های این پست هاست .
وی از برپایی ایستگاههای سلامت در پست های ایمنی و سلامت هلال احمر مازندران خبر داد و آگاه سازی افراد جامعه نسبت به خطرات و مضرات افزایش فشار خون و لزوم کنترل آن را بخشی از فعالیت این ایستگاهها برشمرد.
احمدی از نکات حائز اهمیت در ارائه مشاوره های درمانی به مسافران در این ایستگاهها را مطلع نبودن افراد در خصوص بیماریشان اعلام کرد و گفت که افزود: این افراد با راهنمایی اعضای جوان به مراکز درمانی ارجاع داده شدند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.