نادردست نشان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همه ما به عنوان بهره برداران محیط زیست باید با دور کردن زباله از محیط زیست ، از این مواهب خدادادی استفاده بهینه داشته باشیم.
وی گفت : رها سازی زباله در طبیعت باعث تخریب محیط زیست انسان ها می شود و این آسیب ها در آینده گریبان تخریب کنندگان را می گیرد و زندگی انسان ها را به خطر می اندازد.
دست نشان اضافه کرد : فرهنگ دینی ما به عنوان فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی ایجاب می کند که محیط زیست خود را پاکیزه نگه داریم و هر فردی به میزان مسئولیتی که دارد ، می تواند به این امر کمک کند.
سرمربی خونه به خونه اظهار داشت : متاسفانه برخی از این افراد نسبت به محیط زیست بی اعتنایی می کنند و توجه ندارند که ریختن زباله در طبیعت به معنای نادیده گرفتن حقوق خود و دیگران است.
وی از تمام مردم به خصوص گردشگران در مازندران خواست به هنگام رفتن به طبیعت با خود پلاستیک زباله داشته باشند و زباله ها را در طبیعت رها نکنند.
روزانه در مازندران سه هزار تن زباله تولید می شود و در ایام پیک مسافری در روزهای تعطیل به خصوص تابستان و نوروز تولید زباله در این خطه تا 6 هزار تن در روز افزایش می یابد .
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.