به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالله رضیان روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری قائمشهر افزود: کندی روند ساخت این طرح باعث شد تا با پیگیری های به عمل امده این میزان مبلغ را از وزارتخانه بهداشت برای رفع مشکل موقتی شهروندان قائمشهری پیگیر شویم.
بیمارستان رازی به عنوان تنها بیمارستان دولتی قائمشهر نه تنها به جمعیت حدود 400 هزار نفری این شهرستان خدمات دهی می کنند بلکه به عنوان تنها مرکز درمانی بیماری های عفونی مازندران خدمات دهی به مردم استان را نیز برعهده دارد.
ساخت بیمارستان جدید 275 تختخوابی رازی بر اساس نیازهای ذکر شده به عنوان مصوبه دولت قبل در سال 1386 در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع در جوار ساختمان قدیمی این بیمارستان آغاز شد.
اما با گذشت حدود 10 سال از آغاز ساخت بیمارستان جدید رازی وجود این طرح در بافت مرکزی قائمشهر تابلوی نه چندان زیبا از طرح عمرانی نیمه تمام جلوی دیدگان شهروندان قرار داده است.
** خریداری نشدن مرکبات سورتینگ داران به یک مشکل جدی تبدیل شده است
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس دهم ، ادامه داد : متاسفانه با رفتار صورت گرفته از سوی امور صنفی میوه و تره بار کشور ، اسیب جدی به باغداران به خصوص حوزه انتخابیه شهرستان قائمشهر وارد شده است.
وی ادامه داد: در سطح شهرستان قائمشهر انبار داران و سورتینگ داران که قبل از وقوع سرما مرکبات را از باغداران خریداری کرده بودند هم اکنون مرکبات در انبارهایشان مانده است و خریداری ندارد.
رضیان اضافه کرد: از مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و استان می خواهم که در بحث ساماندهی محصولاتی که در اختیار انبارداران مانده است چاره اندیشی کنند تا پاره ایی از مشکلاتشان رفع شود.
معاون امور عمرانی استانداری مازندران نیز در این جلسه گفت که ستاد تسهیلات اجرایی سفر در استان مازندران و شهرستان ها از فردا برای ارائه خدمت رسانی به شهروندان و مسافرینی که قصد سفر به این استان را دارند کلید می خورد.
علی نبییان افزود : مازندران با توجه به پتانسیل های بالا همچون مراکز مذهبی ، توریستی ، طبیعت گردی که دارد سالانه مسافران زیادی را جذب می کند.
وی گفت که مجموعه 12 گانه کمیته ستاد اجرایی تسهیلات باید با تمام قدرت پای کار باشند تا ثانیه ایی از خدمت رسانی به مسافران در این استان کم نشود و همچنین در بحث زیباسازی در سطح شهرهای استان بتوانیم رضایت مسافران را جلب کنیم.
وی با اشاره به اینکه امسال در بحث تخت های استان شاهد افزایش بوده ایم افزود : استان مازندران می تواند پذیرش و سرویس دهی 800 هزار شب افامت را برای مسافران برعهده بگیرد .
معاون عمرانی استانداری مازندران گفت که همچنین در ایام نوروز 33 اکیپ راهداری با حضور 300 راهدار در 22 راهدار خانه حضور خواهند یافت .
وی با بیان اینکه طی هفته گذشته تونل محور هراز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید ، افزود : این مساله به پاره ایی از ترافیک ها در محور سوادکوه کمک می کند.
معاون عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: همچنین تلاش ما بر آن است که 2 تونل محور سوادکوه و 5 کیلومتر از قسمت جوارم را با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری برسانیم تا پاره ایی از دغدغه اصلی مسافران و شهروندان را کم کنیم.
نبییان با بیان اینکه در محور سوادکوه سه نقطه کور دیگر هم وجود دارد افزود : پل پلسفید ، نقطه ابتدایی سرخ کلا و ورودی شیرگاه سه نقطه کور هستند که نیازمند کمک است تا در سال آینده شاهد کمترین ترافیک در محور سوادکوه باشیم.
وی به بحث انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت که با توجه به اینکه بحث انتخابات از روز گذشته در استان کلید خورده است بهتر است همه ما به عنوان کارگزاران دولت بی طرفی را مد نظر خود قرار دهیم چرا که رای مردم حق الناس است.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7334 /1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.