به گزارش ایرنا ، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
ایوب صالحی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کلاردشت گفت : هرگونه چشم پوشی به این خطوط قرمزها از سوی مجریان انتخابات پذیرفته نیست و برابر قانون با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
وی افزود : پایه و اساس برگزاری انتخابات در نظام اسلامی امنیت ، سلامت ، قانون مداری و مشارکت حداکثری مردم است و باید همه سعی کنند چنین اتفاقی در این شهرستان رخ دهد.
فرماندار کلاردشت با بیان آنکه پس از بهار طبیعت ، بهار احزاب نزدیک است ، از انتخابات به عنوان یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و ادامه داد : از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد حضور عزتمندانه مردم دراین همایش سیاسی و ملی بوده ایم .
صالحی افزود : هم اکنون آنچه که به نظام اسلامی مشروعیت بخشیده است ، مردم سالاری دینی یعنی حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشتشان دراین عرصه سیاسی بوده است.
وی اظهار داشت : هرچند بسترهای لازم برای برگزاری این دوره از انتخابات دراین شهرستان مهیا شده است اما با محدودیت های مکانی و اعتباری نیز مواجه هستیم که باید بتدریج برطرف شود.
شهرستان کلاردشت با جمعیتی دست کم 50 هزار نفر درغرب مازندران واقع است .
خبرنگار: مهراب زکی پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.