به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، علیرضا یونسی روز سه شنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات مازندران گفت : از فردا 25 اسفند ، انتخاب هیات های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می شود .
معاون اجتماعی ، سیاسی و امنیتی استاندار مازندران افزود : بر اساس قانون جدید شوراها ، تعداد اعضای شوراهای شهر و روستا مازندران کاهش می یابد .
رئیس ستاد انتخابات مازندران همچنین گفت : تداوم آموزش ها ، ضریب خطا را کاهش می دهد و برای آماده سازی کلیه کاربران سامانه جامع انتخابات مانور برگزار می شود .
یونسی اظهار داشت که همسان سازی هیاتهایی اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از راهبردهای هیات نظارت است .
معاون استاندار مازندران با اشاره به این که رای مردم حق الناس و صیانت از آن تکلیف شرعی و قانونی است ، گفت : ناظران و مجریان انتخابات در سایه همکاری و تعامل می توانند انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار نمایند .
وی افزود : انتخابات شکوهمند ، عزت آفرین و در کمال سلامت و امنیت است که موجب رضایت مردم می شود .
**آمادگی کامل مازندران برای انتخابات 96
رئیس هیات نظارت بر انتخابات مازندران نیز در این نشست گفت : این هیات برای تعامل و ایجاد هماهنگی های لازم در برگزاری انتخابات 96 آمادگی کامل دارد.
حجت الاسلام علی اصغر ذکوی با اشاره به این که باید همه در مسیر قانون مداری حرکت کنند ، افزود : خلل در پیشبرد اهداف نظام ظلم بزرگی است ، چرا که همه ما میراث دار انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل هستیم .
وی گفت که اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور و نظارت بر آن عهده شورای نگهبان است و برقراری امنیت و برخورد با تخلفات انتخاباتی از وظایف نیروی انتظامی است.
وی تعامل کامل بین هیات های اجرایی و نظارت را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم ضروری دانست و افزود : فصل الخطاب در انتخابات قانون است .
مازندران تعداد هفت هزار و 735 شورای اسلامی شهر و روستا در 58 شهر و 2هزار و 679 روستا دارد .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/7335
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.