به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد ناصر زندی روز یکشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان اظهار داشت: با تلاش دولت تدبیر و امید و اختصاص اعتبار لازم ، این پل تا پایان هفته جاری به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران و گردشگران به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد : ساخت این پل از سال 92 آغاز شده بود که با پی گیری های صورت گرفته امسال به پایان رسید.
فرماندار چالوس همچنین از نصب پل عابر پیاده سردآبرود تا پایان هفته جاری و بازگشایی تقاطع غیر همسطح خیابان نواب در اوایل سال جدید در چالوس خبر داد.
زندی با اشاره به تعطیلات نوروزی و حضور میلیونی گردشگران در شهرستان خواستار آمادگی تمامی دستگاههای لازم و خدماتی در این ایام شد.
وی جاده کندوان را یکی از ورودی های پرتردد مازندران عنوان کرد و افزود: بروز حوادث رانش و ریزش سنگ و ترافیک سنگین در جاده چالوس دور از انتظار نیست و باید با مدیریت مناسب پیش گیرانه از قبل بروز بحران حوادث مدیریت شوند.
زندی گفت: دستگاههای حمل و نقل جاده‌ای و راهداری، پلیس راه، هلال احمر و شبکه بهداشت ودرمان و نیروی انتظامی باید با توجه به ورود میلیونی گردشگران به چالوس با ارتقای ارائه سطح خدمات خاطره خوشی را برای مسافران ایجاد کنند.
فرماندار چالوس بر ضرورت برنامه ریزی و فراهم کردن امکانات لازم در مسیر کندوان با توجه به یکطرفه شدن آن در تعطیلات نوروز و مشکل در عبور و مرور دستگاههای امدادرسان برای ارائه خدمات در مواقع بروز سوانح و حوادث شد.
وی با اشاره به حضور تعداد زیاد گردشگران در ایام نوروز در شهرستان و افزایش مصرف آب، برق و گاز از مسئولان دستگاههای خدمات رسان خواست با مدیریت پویا و برنامه ریزی شده از ایجاد اختلال در تامین آب شرب، برق و گاز در شهرستان جلوگیری کنند.
وی هچنین بر ضرورت زیبا سازی و فراهم کردن امکانات لازم برای گردشگران تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداران نیز باید با اتخاذ تدابیر لازم علاوه بر زیبا سازی و فراهم کردن امکانات لازم در نحوه مدیریت زباله نیز نظارت دقیقی داشته باشند.
فرماندار چالوس افزود: تمامی مسئولان و کارکنان دستگاههای لازم علاوه برآمادگی شبانه روزی باید در ایام نوروز در منطقه حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: در این راستا نیز تمامی ماشین‌آلات سنگین و راهداری باید آماده باشند و از سوی دیگر نیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها با تامین کادر درمانی متخصص در تعطیلات نوروز آماده استقبال از مسافران نوروزی باشند.
شهرستان چالوس با جمعیت ‎ 150هزار نفر و بیش از ‎ 100روستا ، دارای جاذبه های گردشگری همچون کاخ چایخواران، کاخ اجابیت، دریاچه ولشت، پارک جنگلی فین، تله کابین نمک آبرود است .
بر اساس آمارهای رسمی در تعطیلات نوروزی سال پیش 120 هزار نفر شب گردشگر در این شهرستان اقامت کردند.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.