به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم نساجی قائمشهر در 27 بازی گذشته با 42 امتیاز در رده ششم و خونه به خونه بابل هم با همین تعداد بازی و با 41 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و کاهش اختلاف این تیم ها با صدر جدول در هفت بازی باقی مانده تا پایان لیگ دسته یک می تواند بخت آنان را برای لیگ برتر افزایش دهد.
سرمربی تیم نساجی قائمشهر گفت: رقابت در لیگ دسته نخست نیم فصل دوم به دلیل فرار تیم های ته جدولی از سقوط و تلاش بالا جدولی ها برای صعود فشرده تر می شود.
حسین مسگرساروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیروزی نساجی قائمشهر در برابر ملوان انزلی از تیم های صدرنشین در هفته بیست و هفتم و ارتقای ما با رده ششم، تا حدودی بخت ما را برای صعود افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: تا پایان لیگ، هفت بازی باقی است که می تواند 21 امتیاز را بین تیم ها تقسیم کند و فاصله 6 امتیازی ما با سپیدرود صدر جدولی هم در صورت تلاش بازیکنان و همراهی با کادر فنی قابل جبران است.
مسگرساروی حمایت از تیم نساجی از سوی مدیریت باشگاه و هواداران را پایه اصلی روند رو به رشد تیم خود خواند و ابراز امیدواری کرد که این روند حمایتی همچنان ادامه داشته باشد.
سرمربی خونه به خونه که در نیم فصل دوم به این تیم پیوست به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم از تغییر و تحول فنی لطمه خورده و جمع و جور کردن بازیکنان و مدیریت تیم باعث شده تا نتوانیم به حق خود برسیم.
نادر دست نشان افزود: به نظر می رسد تیم ما در بازی های اخیر به سمت روزهای خوش پیش می رود و ادامه این روند تا پایان فصل می تواند ما را در فهرست تیم های با شانس بالا برای صعود قرار دهد.
وی اضافه کرد: هنوز تا پایان فصل تغییر و تحول زیادی می تواند در جدول اتفاق افتد و صعود و سقوط تیم ها، بستگی به تلاش بازیکنان و همکاری و همراهی آنها با کادر فنی دارد.
دست نشان افزود: تیم ما نیاز به تمرکز دارد تا بتواند به روند رو به رشد اخیر خود ادامه دهد و این استان و تیم خونه به خونه با ظرفیت های موجود به خصوص حمایت های مالک و هواداران لیاقت لیگ برتری شدن را دارد.
تیم های خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر نمایندگان مازندران در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول هستند و در صورت صعود این تیم ها به لیگ برتر مازندران، در بالاترین سطح فوتبال کشور تیم داری می کنند.
مازندران در حالی از 13 سال گذشته با سقوط شموشک نوشهر به لیگ دسته یک از داشتن تیم فوتبالی لیگ برتری محروم است که هم اکنون حدود 50 فوتبالیست در تیم های لیگ برتری دارد.
گزارشگر: حسین فلاحتی** انتشاردهنده: حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.