رضا نوروزی جعفری در جمع نمازگزاران جمعه ساری ، شماره مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد مازندران را حدود پنج هزار نفر اعلام کرد و افزود که افزایش خانه سازی از برنامه های سال آتی این نهاد است.
وی گفت : بیش از 12 هزار تن از مددجویان زیر پوشش هم دارای مسکن نامقاوم هستند که در صورت بارندگی دچار آسیب های جدی می شوند.
نوروزی جعفری از اشتغال زایی به عنوان یکی دیگر از دغدغه های کمیته امداد مازندران یاد کرد و افزود: 51میلیارد تومان در سال جاری برای اشتغالزائی اختصاص یافت که 41 میلیارد آن از تسهیلات بانکی و بقیه از منابع کمیته امداد تامین شد.
وی با اعلام این که کمیته امداد مازندران امسال بیش از 220 میلیارد تومان برای مددجویان زیر پوشش هزینه کرد ، گفت که این مبلغ برای امور تحصیلی ، درمان ، مشاوره ، اشتغالزایی، ازدواج و رفع دیگر نیازمندی های مددجویان هزینه شده است .
مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به سالگرد تاسیس این نهاد در 14 اسفند 1357 ، افزود : با اشتغالزایی توانستیم خانوارهای تحت پوشش را از 63 هزار خانوار در ابتدای امسال به 56 هزار خانوار در حال حاضر کاهش دهیم.
وی تعداد فعالی مددجویان کمیته امداد مازندران را 120 هزار تن اعلام کرد و گفت که از این تعداد 36هزار نفر زنان بی سرپرست ، هشت هزار دانش آموز و 18 هزار تن هم دانشجو و طلبه هستند.
نوروزی جعفری از پرداخت 6 هزار فقره وام قرض الحسنه 15 میلیون ریالی و تهیه 2 هزار فقره جهیزیه برای نو عروسان در سال جاری به عنوان دیگر خدمات کمیته امداد مازندران یاد کرد.
وی گفت : ارائه 18 هزار مورد مشاوره فردی و گروهی ، یکهزار و 850 مورد تعمیرات منزل و اعزام 2 هزار تن از مددجویان به زیارت اماکن مقدس هم از دیگر اقدامات کمیته امداد امام مازندران در سال جاری بوده است .
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.