به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود مشایخ در آئین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : امروز باید باور داشته باشیم که ارزش و اقتدار انتخابات به حضور بیشتر مردم ارتباط دارد.
وی اظهار داشت : اگر چه با گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب ملت در تمامی عرصه های سیاسی بویژه انتخابات حضوری فعالانه داشته اند ، ولی در این دوره باید بیش از گذشته شرکت کنند.
امام جمعه نوشهر به دیدار اخیر مجریان انتخابات با ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : دکتر روحانی در این حوزه توصیه های فراوانی در مورد انتخابات داشت و آن اینکه مجریان انتخابات نباید اجازه دهند از امکانات و اموال دولتی به نفع افراد خاصی استفاده شود.
مشایخ ، همچنین مساله اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را بسیار مهم دانست و افزود: دشمن سعی دارد که با فشارهای اقتصادی بین ملت و مسئولان نظام دو گانگی و بی اعتمادی ایجاد کند.
وی ادامه داد : اگر چه سال 95 نیز به پایان رسیده ولی متاسفانه آن طور باید و شاید نتوانستیم در راستای تحقق شعار سال رهبری گام برداریم.
امام جمعه نوشهر هفته احسان و نیکوکاری و منابع طبیعی و آبخیزداری را دو مناسبت مهم پیش روی معرفی کرد و خواستار همکاری همه جانبه مسئولان و مردم برای کمک به خانواده های بی بضاعت در این ایام شد.
خبرنگار : مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7078/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.