به گزارش خبرنگارایرنا، ربیع فلاح روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران در ساری که با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار شد ، افزود : دولت یازدهم با پرداخت مطالبات معوقه چندین ساله بنیاد شهید انقلاب اسلامی با وجود محدودیت های مالی نشان داده که توجه به این حوزه در الویت های کاری دولت قرار دارد.
وی ادامه داد : دولتمردان خو د را خدمتگزار خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می دانند و هیچگاه رشادت های این شهدا را از یاد نمی برند.
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به رتبه اول این استان در تقدیم شهدای مدافع حرم در کشور گفت که مازندران در تمام دوره های مختلف انقلاب اسلامی به خصوص هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بود و این پیشتازی را در دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز نشان داده است.
فلاح اظهار داشت : این استان دارای ظرفیت های زیادی برای دفاع از جمهوری اسلامی و حریم ولایت است و از تمام این ظرفیت ها برای دفاع از حریم کشور و ولایت استفاده می کند.
وی از برگزاری همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم نیز قدردانی کرد و گفت که این استان سال آینده میزبان نخستین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در ساری است.
استاندار مازندران افزود : امکانات و تجهیزات استانی برای برپایی هر چه بهتر این کنگره بین المللی به کار گرفته خواهد شد.
فلاح هدف از برگزاری این کنگره را تبیین اهداف شهدای مدافع حرم برای نسل جوان دانست و از تمام دستگاه های دولتی استان خواست تا امکاتات و ظرفیت های استانی را برای باشکوه برگزار شدن آن به کار گیرند.
مازندران 36 شهید مدافع حرم دارد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.