رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت که این نمایشگاه به همت تلاش و همکاری جمعی از هنرمندان برپا شده است.
مهدی روحی افزود : این نمایشگاه شامل 17 عکس و پوستر از هنرنمایی هنرمندان نکایی است که به مدت 2 روز در نگارخانه سالن ارشاد اسلامی نکا از 9 صبح تا 18 عصر برپاست.
وی گفت : توجه به هنر و هنرمند از مسائل مهمی است که با قوت دنبال می شود و برای این منظور نمایشگاههای مختلفی از هنرنمایی های هنرمندان نکایی در طول سال برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود : این نمایشگاه پوستر عکس های حادثه پلاسکو هنرمندان سراسر کشور و استان مازندران است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در 13 نگارخانه استان مازندران برگزار می شود و سپس به استان های دیگر می رود.
روحی مهم ترین مشکل هنرمندان نکایی را فراهم نبودن بازار فروش محصولات هنری اعلام کرد و خواهان فراهم کردن بازارچه دائمی برای فروش کارهای هنری هنرمندان شد.
به گزارش ایرنا، در جریان حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران در سی ام دی ماه سال جاری 15 آتش نشان در محل و یک آتش نشان هم در بیمارستان به شهادت رسیدند.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.