به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین وداع با این شهید گمنام با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان آمل در حسینیه ثاراله شهرستان برگزار شد.
پیکر این شهید روز دوشنبه نیز در برخی مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان آمل منتقل و دانشجویان و دیگر قشرهای مردم با پیکر پاک این شهید وداع کردند.
مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس از ساعت 9 صبح روز سه شنبه از مقابل سپاه ناحیه شهرستان آمل برگزار و در محل دانشکده علوم قرآنی این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.
هفت شهید گمنام، روز هفتم اسفند در معراج الشهدای تهران تحویل مسئولان استان مازندران شد و مراسم وداع متمرکز استانی شنبه شب در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری برگزار شد.
آئین وداع با این شهدا دوشنبه شب در شهرهای مختلف استان برگزار و روز سه شنبه این شهدا در شهرهای بهشهر، ساری، آمل و نور تشییع و خاکسپاری می شوند.
در حال حاضر 266 شهید گمنام در مازندران مدفون هستند که با ورود هفت شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در استان به 273 شهید گمنام می رسد.
58 یادمان شهدای گمنام در استان مازندران وجود دارد و بقیه شهدای گمنام استان مازندران در مزار شهدا و یا امامزاده ها دفن شده اند.
مازندران 10 هزارو 400شهید دارد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.