محمد شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این کارگاه ها به دلیل تولید پوشاک بی کیفیت ، گرانفروشی و کم کاری در فعالیت های محوله طی روزهای آینده قرارداد همکاری با آنها ملغی می شود تا زمانیکه به چرخه فعالیت درست و مورد نظر برسند .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 400 کارگاه تولید پوشاک دانش آموزان با اداره کل آموزش و پرورش مازندران همکاری دارند ، ادامه داد : با حذف این کارگاه ها نیز مشکلی در روند تامین پوشاک دانش آموزان ایجاد نمی شود و دیگر کارگاه ها طرف قرارداد به خوبی این مساله را پشتیبانی می کنند .
به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران سپردن کار تولید پوشاک دانش آموزان با هماهنگی اتحادیه اصناف و طی قراردادی فی مابین سازمان دانش آموزی این اداره کل انجام شده است .
وی ادامه داد : متاسفانه برخی از کارگاه ها در مسیر انجام وظیفه به انحراف رفته اند که گرانفروشی و بی کیفیت شدن تولیدات بخشی از این مسائل است .
شعبانی با تاکید بر نظارت و کنترل بیشتر بر کارگاه های تولید پوشاک دانش آموزان مدارس مازندران ، افزود : در صورت مشاهده موارد دیگری از این تخلفات برخوردهایی مبنی بر حذف آنها از گردونه فروش تولیدات در دستور کار قرار می گیرد .
وی گفت: همچنین در برنامه پیش رو برای این کارگاه های تولید پوشاک دانش آموزان ، از امسال پرداخت سود تولید این محصولات به حساب مدارس واریز می شود .
به گفته شعبانی با پرداخت این سود تولید پوشاک دانش آموزان زمینه و بستر مناسب و مطمئن درآمدزایی برای مدارس و انجام امور در این محیط فراهم می شود .
از سال گذشته تولید پوشاک دانش آموزان با هدف متحد الشکل کردن لباس آنان اجرا شد وسازمان دانش آموزی با همکاری اتحادیه اصناف ، تولید پوشاک هر چند مدرسه را به یک واحد تولیدی واگذار کرد که با قیمت تعیین شده انجام دهند .
مازندران حدود 500 هزار دانش آموز دارد که در بیش از چهار هزار مدرسه تحصیل می کنند .
خبرنگار: فاطمه قنبری قادیکلایی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.