عابدین داغمه چی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 شهید گمنام و خوش نام روز یکشنبه وارد بهشهر شده و با انجام مراسم استقبال برای این 2 شهید بزرگوار برنامه های مختلف وداع با شهیدان در نقاط مختلف شهرستان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: وداع پاسداران و خانواده انان ، وداع دانش آموزان و .. از جمله مراسم وداع با این 2 شهید است و برنامه محوری و شهرستانی وداع با شهدا دوشنبه شب در مصلای بزرگ بهشهر برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه بهشهر همچنین با اعلام اینکه مراسم تشییع پیکر این 2 شهید گرانقدر همچون پنج شهید دیگر در نقاط مختلف این استان ساعت 10 صبح سه شنبه برگزار و این مراسم در بهشهر از بیمارستان امام خمینی(ره) تا پارک ملت انجام و سپس در دانشگاه علم و فن آوری بهشهر تدفین می شوند.
هفت شهید گمنام، روز هفتم اسفند در معراج الشهدای تهران تحویل مسئولان استان مازندران شد و مراسم وداع متمرکز استانی شنبه شب در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری برگزار می شود.
آئین وداع با این شهدا دوشنبه شب در شهرهای مختلف استان برگزار و روز سه شنبه این شهدا در شهرهای بهشهر، ساری، آمل و نور تشییع و خاکسپاری می شوند.
در حال حاضر 266 شهید گمنام در مازندران تدفین شدند که با ورود هفت شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در استان به 273 شهید می رسد.
58 یادمان شهدای گمنام در استان مازندران وجود دارد و بقیه شهدای گمنام استان مازندران در مزار شهدا و یا امامزاده ها دفن شده اند.
مازندران 10 هزارو 400شهید دارد و شهرستان بهشهر در شرق مازندران بیش از 800 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
1899/ 7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.