به گزارش ایرنا ، سردار رجبعلی عراقی پور عصر چهارشنبه در آئین یاد بود شهید مهدی نعیمایی عالی از شهدای مدافع حرم در مسجد جامع نوشهر افزود :در زمان حاضر این انقلاب از مرزها گذر کرده و به عنوان باور و اعتقاد در سطوح بین المللی و جهانی نیز گسترش پیدا کرده است.
وی ، تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی را بهانه و ابزاری برای تحت فشارقرار دادن مردم و انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد : این توطئه ها برای ملت ایران تازگی ندارد و استکبار جهانی نیز می داند که ایران اسلامی از داشتن سلاح کشتارجمعی بی بهره است .
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که انقلاب اسلامی به ملت های دنیا نشان داده که با بی اعتنایی به استکبار هم می توان مسیر توسعه و تعالی را پیمود .
عراقی پور ، منشاء دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران را ریشه در خودباوری و الگو سازی انقلاب در دنیا خواند و افزود : الگو سازی انقلاب اسلامی بر خلاف نظام بندی استکبار جهانی دردنیا است که در این حوزه میلیارد ها دلار هزینه و سال ها دراین بخش برنامه ریزی کرده است .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید نعیمایی افزود : این شهدا به واسطه حس مسئولیت پذیری و تکلیف فرای مرزهای ایران اسلامی برای تامین امنیت انقلاب اسلامی ، نسبت به سایر شهدا از جایگاه ارزشمند و والایی برخوردار هستند.
مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گروه تکفیری را زائیده تفکر وهابی دانست و گفت : امروز دنیا به این باور رسیده که منشا رفتارهای وحشیانه گروه های تکفیری که خود را از نسل ابوسفیان ملعون می دانند ، فرقه وهابی است.
شهید مهدی نعیمایی عالی دومین شهید مدافع حرم یکی ازاهالی روستای عالیدره بخش کجور نوشهر و ساکن استان البرز در بیست و سوم ماه بهمن سال جاری در شهر 'حما ' کشور سوریه به شهادت رسید .
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.