به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام فخرالدین صابری روز دوشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد جامع تنکابن افزود : این روحانی وارسته همواره نگاهی منسجم همراه با برنامه ریزی و آینده نگری به وقایع و اتفاقات داشت و این نگاه او در نخستین روزهای انقلاب زمانی که بسیاری از حرکت ها شکل سازمان یافته نداشت ، کارساز و موثر بود.
وی صمیمیت و خیرخواهی ، اعتماد به نفس و استقلال رای ، خلاقیت و نوآوری ، هوش وافر ، ایثار و فداکاری و اهل چالش و مبارزه بودن را از ویژگی های منحصر به فرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کرد .
مدیرموزه قرآن کریم کشور گفت : آیت الله هاشمی فرزند حوزه ، ولایت و عالم دینی بود و اگر امروز امنیت و شرافت ، وفاق و انسجام میان ملت وجود دارد ، مدیون شخصیت های بزرگی مانند ایشان است.
وی آینده نگری ، عقلانیت و نگاه توسعه ای را از دیگر ویژگی های بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) برشمرد و ادامه داد : امروز باید از انسان های فرهیخته که در حقیقت سرمایه های اجتماعی یک کشور محسوب می شوند ، حمایت کرد تا کشور با اتکا به دانش و مدیریت آنها در مسیر پیشرفت و آبادانی گام بردارد.
تنکابن جزو شهرستان های غربی مازندران است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.