به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار ' موسی امیری ' پنجشنبه شب در یادواره سرداران و63 شهید شهر امامزاده عبدالله و دهستان بالاخیابان لیتکوه آمل افزود : امروز امنیت در کشورمان به طور کامل تامین و فرامرزی شده است.
وی ادامه داد : این نعمت و اقتداری را که اکنون در کشورمان شاهدش هستیم ، به برکت ایثارگری های جوانان پاک باخته ای است که با نثار خون پاکشان باعث افتخار، عزت ، اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
امیری گفت : ما وارثان و بانیان خون پاک این شهدا وظیفه داریم که به درستی انتقال دهنده رشادت ها و از خودگذشتگی های آنها به منظور الگوگیری نسل جوان و آینده این کشور باشیم.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت : دشمنان در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایجاد انواع تهدید ، تحریم و فتنه های گوناگون سعی در براندازی نظام و منزوی کردن کشورمان در منطقه داشتند.
وی افزود : به برکت ایثارگری های شهدا ، صبر خانواده های معظم شهدا ، ایستادگی و مقاومت ملت آگاه ایران و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری ، امروز در بهترین شرایط و اوج عزت و افتخار و اقتدار در منطقه و جهان هستیم.
او ادامه داد : امروز دشمن ناچار به پذیرش و باور ما شده و هویت ما و ثبات ما را پذیرفته است .
سردار امیری گفت : اینکه اکنون 6 کشور مقتدر دنیا بر سر دانش هسته ای ایران حاضر به مذاکره سر یک میز شدند ، نشان از اهمیت و نقش و تاثیرگذاری و نفوذ کشورمان در معادلات مهم بین المللی دارد .
وی افزود : امروز شرایطی که ایران دارد ، در سایه وحدت گروههای مردمی جبهه حزب الله و جبهه مقاومت و پیروز غرورآفرین در سوریه و عراق در مبارزه با گروههای تکفیری داعش حاصل شده است .
او ادامه داد : در اجلاس پیش روی کشورهای حامی و همپیمایان سوریه ، آمریکا با منت و خواری خواهان شرکت در این اجلاس شد که ایران نقش محوری و تعیین کننده ای دارد .
سردار امیری گفت : همه این عزت و افتخار به برکت خون شهداست که کشور ما را در چنین وضعیتی قرار داده است.
وی یادآورشد: تا زمانی که روحیه و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در کشورمان حاکم و جاری باشد ، در برابر هر نوع تهدیدی ایمن و در امان خواهد بود.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.