به گزارش خبرنگار ایرنا ، مراسم ارتحال ملکوتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه شنبه با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مصلی الغدیر جویبار برگزار شد.
علیرضا یونسی در این مراسم با بیان اینکه مرحوم آیت الله هاشمی دارای شخصیت برجسته و سابقه طولانی از نسل مبارزان قبل و بعد از انقلاب بوده است گفت که ایشان یک سردار بی نظیر تاریخ انقلاب ، یار باوفای امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: مرحوم آیت الله هاشمی در سخت ترین شرایط دست از انقلاب و رهبری بر نداشت و در برابر هجمه های دشمن همواره علاقه و عشق خود به رهبری را نشان می داد.
یونسی با بیان اینکه همه ما باید هاشمی رفسنجانی را الگوی خود قرار دهیم ، افزود : باید با وحدت و همدلی بتوانیم اطاعت از اولیا و رهبری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم تا رمز پیروزی انقلاب پابرجا بماند.
وی همچنین با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله هاشمی ، انسانی صبور ، فقیهی سیاست مدار ، عالمی عادل ، مدیری مدبر و منصف بود گفت که ایشان خدمات شایسته ایی را برای این نظام به ارمغان اورده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید براینکه مرحوم هاشمی رفسنجانی از عحایب این عصرانقلابی بوده است افزود : باتوجه به اینکه نسل امروز در هشت سال اخیر شناختی از مرحوم آیت الله هاشمی نداشتند اما از ته دل هاشمی را دوست داشتند و علاقه خود را با حضور گسترده در تشییع جنازه این عالم ربانی نشان داده اند.
یونسی اضافه کرد : همچنین با حضور نسل امروز در انتخابات خبرگان رهبری سال گذشته بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر به آیت الله هاشمی رای داده بودند که این انتخابات بی نظیرترین آراء تاریخ خبرگان رهبری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله هاشمی در زمان حیاتش خدمت عاشقانه ، عشق به اسلام ، عشق به انقلاب و رهبری را سرلوحه کارش قرار داده بود گفت که این هنر شایستگان ،پاکان ودلسوزان انقلابی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت که وحدت ، همدلی ، دردمندی ، گذشت ، شجاعت ، صبوری ، شکیبایی ، شجاعت ، عفت ، فضیلت و غیره از شعار مرحوم هاشمی رفسنجانی بود ودر همه ایام دفاع جانانه از انقلاب و ولایت را سرلوحه کارهایش قرار داده است.
ایت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس تشخیص مصلحت نظام عصر یکشنبه 19 دی 95، در سن 82 سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشاردهنده: سید محسن حسن نیا
/1899/7334

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.