به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید علی اسد شنبه شب در مراسم هفتمین شب در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد ولیعصر(عج) این شهرستان افزود : با درگذشت این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی ، پرچم 56 کشور در دنیا نیمه برافراشته شد .
وی ادامه داد : 29 رئیس جمهور و مقامات ارشد کشورهای جهان پیام تسلیت فرستادند و همچنین 66 سفارتخانه برای تجلیل از یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی دفتر یادبود تنظیم کردند.
فرماندار بابلسر گفت : همه اینها نشان می دهد که آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی فرا ملی بود و همه ما باید قدردان زحمات ایشان باشیم.
وی افزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی تمامی دغدغه خود را برای حل مشکلات مردم و ایجاد اتحاد و همدلی در کشور صرف کرده بود و ما هم باید با الگو پذیری از رفتار این شخصیت برجسته انقلاب تداوم همدلی و همراهی در جامعه داشته باشیم که امروز در کشور یکی از ضروریات اصلی است.
اسد اظهار داشت : مردم با تشییع باشکوهی پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی که بعد از مراسم تشییع امام خمینی(ره) بزرگ ترین اجتماع بوده است ، نشان دادند که قدر خادمین خود را می دانند و قدرشناس زحمات و تلاش آنان هستند.
وی ادامه داد : آیت الله هاشمی رفسنجانی با تحمل شکنجه های زیاد قبل از انقلاب و از سویی دیگر خدمات ارزشمندی که بعد از انقلاب از خود به یادگار گذاشته است ، همیشه در اذهان ملت ایران زنده باقی خواهد ماند.
فرماندار بابلسر اظهار داشت : در شرایط کنونی یک ضرورت است که ابعاد وجودی این شخصیت برجسته را در جامعه تبیین و ارزش گذاری و برای حفظ و حراست این ارزش ها تلاش کنیم.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.