به گزارش خبرنگارایرنا در این پیام آمده است :ارتحال ملکوتی آیت الله هاشمی رفسنجانی ثلمه بزرگی به انقلاب اسلامی بوده و این مصیبت بزرگ ملت ایران اسلامی را عزادار نمود.
در این پیام آورده شد : مردم انقلابی ایران اسلامی هیچگاه مجاهدت های آیت الله هاشمی را در عرصه های مختلف و حساس نظام از جمله تثبیت انقلاب و دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش نمی کنند که او چه شجاعانه و مدبرانه ایفای مسئولیت می نمود.
مجمع نمایندگان مازندران در این پیام با بیان اینکه نام حضرت آیت الله هاشمی یادآور شهادت پیشتازان نهضت اسلامی چون شهیدان مظلوم بهشتی ، مطهری ، مفتح ، رجایی ، باهنر و چمران است نوشتند که دفتر زندگانی ایشان مملو از رشادتها و خدمات انقلابی ، اسلامی و مردمی آیینه ای برای تاریخ و تجربه ای برای جوانان است.
در این بیانیه امده است: مدیریت انقلابی و تلاش جهادی آیت الله هاشمی برای جامعه اسلامی بخصوص مدیران و جوانان درس آموز و جلوه ای از مدیریت مدبرانه است . بی تردید تجلیل هاشمی تکریم انقلاب و رهبری می باشد و ملت وفادار ایران اسلامی زحمات و تلاش های این مرد خستگی ناپذیر را فراموش نخواهند کرد و همواره او را به نیکی یاد خواهند نمود.
مجمع نمایندگان استان مازندران درمجلس شورای اسلامی در پایان ضمن عرض تسلیت فقدان این عالم مجاهد و نستوه به محضر امام زمان عج الله ، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید ، بیت شریف برای یاردیرین امام و رهبری علو درجات مسئلت نمود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در سن 82 سالگی براثر عارضه ایست قلبی در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.
مازندران 12 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.