به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم شهرداری آمل و هیات زنجان قرار بود در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور عصر جمعه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل مقابل هم قرار گیرند.
این دیدار به خاطر انصراف تیم زنجان و حاضر نشدن در آمل برگزار نشد و شهرداری آمل تمامی امتیاز مسابقه را همانند بازی رفت بدون دردسر مصادره کرد.
تیم هیات زنجان در بازی رفت هم که برای هفته نخست رقابت های لیگ برتر برنامه ریزی شده بود ، مقابل شهرداری آمل حاضر نشده بود.
کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جانبازان و معلولان شامگاه جمعه در پی حضور نیافتن تیم هیات زنجان ، نتیجه این مسابقه را 20 بر صفر به نفع شهرداری آمل اعلام کرد.
این کمیته نتیتجه بازی رفت را هم با وجود سفر تیم شهرداری آمل به زنجام به خاطر تن ندادن میزبان به مسابقه 20 بر صفر به نفع آملی ها ثبت کرده بود.
سرمربی تیم لیگ برتری بسکتبال باویلچر شهرداری آمل امشب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که تیمش برای این بازی همه مقدمات لازم را برای پذیرایی از تیم میهمان برابر مقررات مهیا کرده بود و هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشت.
مسعود فلاح افزود : متاسفانه تیم هیات زنجان حتی به آمل سفر نکرد و در نتیتجه فدراسیون نتیجه این بازی را به نفع تیم شهردرای آمل ثبت کرد.
وی ادامه داد : تیم شهرداری آمل در دیدارهای گذشته خود در گروه یک این رقابت ها با قدرت برابر حریفان خود به میدان رفته بود و توان بازی با هر تیمی را در این فصل چه در خانه و یا بیرون از خانه دارد.
فلاح با بیان اینکه تیمش در رقابت های امسال با وجود جوانگرایی ، نظم تیمی خوبی دارد ، اظهار داشت : تاکنون بهترین نتایج را کسب کرده ایم .
وی افزود : تیم شهرداری آمل در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاههای کشور از امیدهای اصلی قهرمانی محسوب می شود.
سرمربی تیم شهرداری آمل گفت که این تیم در سال جاری با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل بازیکنان با تجربه و تاثیرگذار تیم های لیگ برتری را جذب کرد و از توان بازیکنان بومی فصل گذشته هم بهره می برد.
تیم شهرداری آمل در پایان هفته پنجم با کسب 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه یک این رقابت ها قرار دارد.
این تیم که در هشت دوره گذشته رقابت های لیگ برتر حضور داشت ، 2 مقام سومی را در 2 فصل گذشته این رقابت ها کسب کرد.
فصل جدید این رقابت ها با حضور هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی در حال برگزاری است و تیم شهرداری آمل در گروه یک این رقابت ها با تیم های هیات زنجان ، پگاه فارس و مخابرات اصفهان هم گروه است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.