مسئول انجمن اسلامی دانشگاه مازندران گفت: در دانشگاه‌های سراسر کشور به دلیل شیوع کرونا، فعالیت‌های دانشجویی کاهش یافته و استقبال دانشجویان از برگزاری فعالیت در فضای مجازی هم بسیار کم است.

مسئول انجمن اسلامی دانشگاه مازندران گفت: در دانشگاه‌های سراسر کشور به دلیل شیوع کرونا، فعالیت‌های دانشجویی کاهش یافته و استقبال دانشجویان از برگزاری فعالیت در فضای مجازی هم بسیار کم است ، چون این فضا با محدودیت‌هایی مواجه است و دانشجویان انگیزه‌ای برای فعالیت در آن ندارند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، علی حیدری با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا نمی‌توان فعالیت اختصاصی خاصی برگزار کرد، افزود: به همین دلیل فعالیت‌های جنبش دانشجویی به فضای مجازی محدود شده است.

وی ادامه داد : با تداوم شرایط کرونایی در کشور، دانشجویان می‌توانند خود را با شرایط برگزاری برنامه در فضای مجازی تطبیق داده و به نقش روشنگری خود بپردازند که محدود به مکان و زمان هم نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: برای فعالیت بهتر در فضای مجازی، چند تشکل می‌توانند برنامه‌هایی برگزار کنند تا بازخورد بهتری در سطح کشور داشته باشد و پویش‌های تاثیرگذارتری راه‌اندازی کنند.

وی افزود: برگزاری برنامه در فضای مجازی، با مشکل محدودیت رفت و آمد مواجه نیست و می‌توان از افراد تاثیرگذار در این برنامه‌ها بهره برد تا جنبش دانشجویی به حیات خود ادامه دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.