روابط عمومی این شرکت در توضیحی که برای ایرنا ارسال کرد ، نوشت : آب شرب بخش سرخرود از مجموعه سنگ بست، تمسک و روستاهای مسیر از طریق پنج حلقه چاه با دبی ۱۰۵ لیتر در ثانیه از مجتمع آبرسانی دابوی شمالی تامین می شود و تاکنون برای رفع کمبود دبی آب لوله گذاری خط انتقال چدنی با قطر ۴۰۰ و ۵۰۰ میلی متر به طول ۱۷ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال انجام شد. 

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران ، همچنین لوله گذاری خط اصلی به قطر ۲۵۰ میلی متری از جنس پلی‌اتیلن به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و لوله گذاری خیابان خط دریا به قطر ۱۱۰ و ۱۶۰ میلی متری پلی اتیلن به طول یکهزار و ۸۰۰ متر انجام شده است.

در این توضیح تاکید شده است : در راستای افزایش دبی آب، رفع مشکلات و خدمات رسانی بهینه به مردم این بخش اقداماتی از جمله حفر و تجهیز سه حلقه چاه جدید، اصلاح منصوبات و تعویض الکتروپمپ شناور و جایگزینی آن با پمپ‌های سانتریفیوژ سرخرود با افزایش دبی ورودی شبکه توزیع شهر، اصلاح بخشی از شبکه های موجود و توسعه شبکه جدید و نیز پیگیری تهیه زمین برای احداث مخزن ذخیره - ایستگاه پمپاژ و منبع هوایی جدید، لوله گذاری کمربندی سرخرود به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر ، شست و شو و افتتاح خط جدید دابو به طول ۱۷ کیلومتر در دست اجراست.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران همچنین در توضیح خود تاکید کرده است که تاکنون هیچگونه آلودگی آب در سرخرود و محمودآباد مشاهده نشده و آب آشامیدنی به صورت مستمر پایش، آزمایش و کلر سنجی می شود.

ایرنا ۲ روز پیش در گزارشی در باره مشکلات آب آشامیدینی شهر سرخرود منتشر کرد که در آن جمعی از مردم و مسئولان نسبت به طولانی شدن روند رفع مشکل گله کرده بودند.

شهرستان محمودآباد یکی از شهرستان های ساحلی مازندران است که بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.  این شهرستان دارای ۲ شهر و ۸۴ روستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.