به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد ظهر دوشنبه در آئین معارفه شهردار رامسر گفت: ۱۷ پروژه زیر ساختی در شهرستان رامسر که جز و مطالبات ۴۰ ساله بوده در یکسال گذشته انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار رامسر تصریح کرد: همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار، درباره احیای باغ ۳۳ هکتاری و روند ساخت مجتمع فرهنگی تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

آزاد با بیان اینکه امیدوارم با رویکرد جدید در شهرداری رامسر بتوانیم جبران روزها و هفته‌های گذشته را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: با همراهی شورای شهر و شهردار شاهد اقدامات مؤثر و خوبی در شهرستان رامسر باشیم.

حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه رامسر نیز در آئین معارفه شهردار رامسر با بیان اینکه اسلام در همه زمینه‌ها برنامه‌های خوبی دارد، گفت: در دین اسلام برای شهرداری و شهرسازی روایات و دستورات ائمه را داریم و در مورد طب نظر مراجع اسلام به عنوان دین روی بدن انسان تاکید کرده است.

وی با تاکید بر تقویت زیر ساخت‌ها و توسعه شهر خاطرنشان کرد: سد معبر در اسلام گناه کبیره است و در بناهای مذهبی باید تعظیم شعائر و نمادها با اصول دین اسلام مغایرت نداشته باشد.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه شهردار باید دغدغه مند، متدین و متعهد شد گفت: رامسر یک شهر جهانی است و در قاره آسیا و کشورهای حوزه خلیج فارس معروف و پر افتخار و شهر فرهنگ دین دیانت سیاست و شجاعت است.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های شهردار سابق، خوش قلب به عنوان شهردار رامسر معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.