به گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل ، مادر باردار ۳۳ ساله اهل  بابل با علائم  تب، تنگی نفس و فشار خون بالا مراجعه به بیمارستان مراجعه کرد و  پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در وی بسیار بالا تشخیص داده و در بیمارستان میناگر بستری شد.

لحظاتی پیش زایمان این مادر باردار توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه توسط تیم پزشکی و کادر مامایی بیمارستان میناگر بابل با موفقیت انجام شد و نوزاد پسر با وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم به دنیا آمد.

نوزاد دومین فرزند خانواده است و در بیمارستان روحانی تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد و مادر وی هم پس از زایمان در بیمارستان میناگر تحت نظر قرار دارد و حال عمومی وی مساعد اعلام شد.

زایمان مادر مشکوک به ویروس کرونا در بابل که از ۱۱ اسفند با به دنیا آمدن اولین نوزاد در بیمارستان میناگر آغاز شده بود ، امروز یکشنبه به ۶ تن رسیده است.

پیش از این پزشکان زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی بابل سلامتی مادران باردار را برای پیشگیری از شیوع کرونا را به طور جدی گوشزد کردند و گفته اند که این افراد همانند بیماران ریوی، قلبی و عروقی، دیابت و سرطانی در معرض خطر جدی قرار دارند.

هم اکنون بیمارستان مرحوم میناگر بابل مرکز پذیرش مادران باردار مشکوک به کرونا در شهرستان بابل مشغول ارائه خدمت به این قشر می باشد.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.