به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان تنکابنی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر اینکه فردی با فروش زمین مال غیر از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در این راستا، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی دریافتند، متهم با جعل و دستکاری در اسناد فروش یک قطعه زمین و فروش آن به چندین نفر از آنان کلاهبرداری کرده است.

سردارمیرفیضی، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ نفر از مال باختگان برای طرح شکایت خود از متهم به پلیس آگاهی مراجعه کردند، اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از این افراد در مجموع به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معاملات ضمن دریافت استعلام مبنی بر تأیید اصالت ملک و یا مورد معامله، برای انعقاد قرار داد حتماً از طریق مراجع قانونی و صنفی مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1369942
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.