رییس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران گفت: یخکشی کشتی گیر مازنی عضو تیم ملی که به دلیل پاره گی زانو ناشی از تصادف در یکی از بیمارستان های شهرستان زادگاهش بهشهر تحت مداوا قرار گرفته بود، از بیمارستان مرخص شد.
دکتر فرزاد گوهر دهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : براساس  توصیه پزشکان معالج این کشتی گیر عضو تیم ملی حدود سه هفته از حضور  بر روی تشک منع شده است.
محمد باقر اسماعیل یخکشی کشتی گیر آزاد کار وزن ۶۱ کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی مردان ایران روز گذشته در اتوبان بهشهر- گلوگاه در زادگاهش دچار سانحه رانندگی شد که بلافاصله به بیمارستان برای مداوا اعزام و تحت مداوا قرار گرفت.
وی زاده روستای قلعه پایان در شهرستان گلوگاه در شرق استان مازندران است.
محمد باقر یخکشی آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم در رقابت های بین المللی جام ساساری ایتالیا که خردادماه سال جاری در این کشور برگزار شد، بعد از کسب مدال طلای این وزن به دلیل رعایت نکردن پروتکل ها و قوانین مسابقات و پوشیدن تیشرت در هنگام توزیع مدال ها از سوی برگزار کنندگان مسابقه از دور مسابقات حذف و مدال طلا از او گرفته می شود که پس از مدتی با پیگیری فدراسیون کشتی ایران این مدال به کشتی گیر مازنی باز پس داده شد.
رقابت های کشتی آزاد جام ساساری ایتالیا که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود خرداد ماه گذشته برگزار شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.