به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی رازجویان روز سه شنبه در آیین افتتاح دو طرح برق رسانی در شهرستان قائمشهر افزود: با ایجاد این تعداد شغل مستقیم، پنج هزار و ۶۰۰ شغل غیرمستقیم نیز از محل این طرح ها فعال می شود.

وی با اعلام این که در هفته دولت امسال حدود یکهزار طرح با هزینه ای بالغ بر یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در استان بهره برداری یا کلنگ زنی می شود، گفت : درست است که دولت در مضیقه مالی و با فشار دشمن مواجه است و دشمن هم درصدد است تا با فضارهای اقتصادی حضور مردم را در عرصه های انتخاباتی کمرنگ کند، اما ما به عنوان کارگزار دولت و با پیگیری های صورت گرفته درصدد هستیم تا پروژه ها در کمترین زمان به بهره برداری برسد تا مردم از این خدمات بهره مند شوند .  

رازجویان با قدردانی افتتاح طرح های حوزه برق و انرژی در مازندران را مهم توصیف کرد و توضیح داد : به دلیل پیک مصرف برق طی سال های گذشته با قطعی هایی در سطح استان مواجه بودیم، اما با اقدامات صورت گرفته در این حوزه امسال کمتر این مشکل را داشتیم.

فرماندار قائمشهر هم در این مراسم گفت که در هفته دولت امسال ۳۳ طرح با هزینه ای بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود .

یحیی یوسف پور با اعلام اینکه یکی از نیازهای این شهرستان پست فشار قوی بوده است ، افزود: با پیگیری های به عمل آمده توسط برق منطقه ایی امروز شاهد افتتاح افزایش ظرفیت پست برق هستیم تا دیگر شهروندان شاهد پیک بار یا ضعف ولتاژ برق در منطقه خود نباشند.

۷۳۳۴/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.