نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه مدیران شهرستانی اختیار تام ندارند و تصمیم گیری گیری های مهم حوزه شهرستان ها در مرکز انجام می گیرد گفت: باید تفویض اختیار از سوی استاندار در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین نیاز آذری در جلسه شورای اداری مازندران که صبح امروز در استانداری برگزار شد با تقدیر از استاندار به دلیل مدیریت درست در حادثه سیل اخیر اظهار کرد: سیل هماهنگی همه نیروها شرایطی را ایجاد کرد  که با همدلی همه نهادها و مردم حادثه سیل به بهترین نحو مدیریت شد.

وی با تقدیر از حضور سپاه و بسیج و ارتش در کمک رسانی به مردم سیلزده افزود: این ارگان ها با تفکر جهادی توانستند حادثه سیل را بهتر کنترل کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان شهرستانی باید پاسخگو مردم در بخش های مختلف باشند،یادآورشد:متاسفانه مدیران شهرستانی اختیار تام ندارند و تصمیم گیری گیری های مهم حوزه شهرستان ها در مرکز انجام می گیرد.

نیازاذری تصریح کرد:باید تفویض اختیار از سوی استاندار در دستور کار قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شعار سال رونق تولید است و باید اقدامات مناسبی در جهت پیشبرد این امر انجام گیرد، گفت: در حوزه رونق تولید ساز و کار جدی باید صورت گیرد با شرایط فعلی نمیتوان این شعار را به عمل رساند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.