به گزارش ایرنا عباس گودرزی روزیکشنبه در یادواره شهدای زن محله امام حسین(ع) وحوزه الزهرا(س) بروجرد اظهارکرد: اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا با وجود 38 سال توطئه، تهدید و تحریم انقلاب اسلامی را حفظ کردند.
وی افزود: همه ما باید از شهدا الگو گیری کنیم و مردم و مسئولان نباید راه شهیدان را فراموش نکنند.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم خطای مسئولان را به حساب انقلاب اسلامی نمی گذارند و همین حضور اقشار مختلف درمراسم شهدا گواه این موضوع است.
گودرزی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ارزان به دست ما نرسیده است و برای تنومند شدن این درخت انقلاب خون های بسیاری ریخته شده و مادران شهدا عزیزان خود را فدایی انقلاب، اسلام و قرآن کردند.
وی ادامه داد: اگرمادران شهدا فرزندانشان را فدایی انقلاب کردند برای پایداری دین اسلام و اجرای عدالت و حفظ حجاب و عفاف بود.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا ایستادگی کردند که پیروز و ماندگار شدند و ما نیز وظیفه داریم در راه انقلاب استقامت کرده وانقلابی باقی بمانیم.
گودرزی افزود: حرکت عظیم شهید حججی که با اقتداردر برابر دشمنان ایستادگی کرد نتیجه صبرواستقامت مادر و همسر او بود.
وی با اشاره به اینکه شهدا آیت خداوند در روی زمین هستند، بیان کرد: اگر صبوری مادران و همسران شهدا نبود انقلاب اسلامی با مشکل روبرو خواهد شد.
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مادران شهدا انقلاب اسلامی را حفظ کردند و مسئولی که به مردم فخر فروشی کند به بیراهه خواهند رفت.
گودرزی اضافه کرد: داعش تهدید بزرگی برای ایران اسلامی بود و خون پاک همین شهدای مدافع حرم داعش را از بین برد.
وی تاکید کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در داخل کشور با آنان دست و پنجه نرم می کردیم
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.