به گزارش ایرنا حجت السلام علی محمد ارزنده عصر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم الیگودرز که با حضور خانواده شهید محسن حججی در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، افزود: شهدای مدافع حرم دست از زندگی دنیوی شستند و رفتند تا به زندگی جاوید برسند.
وی اظهار کرد: شهید حججی نشان داد که به ‌رغم داشتن زن و فرزند می توان از حریم اهل بیت(ع) دفاع و در این راه سرافرازانه جان خود را فدا کرد.
امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه شهید حججی نشان داد شاگرد واقعی مکتب عاشورا است، افزود: حتی دشمنان نیز به شجاعت و بزرگی شهید حججی اعتراف و در برابر این شهید بزرگ تعظیم کردند.
وی با قدر دانی از صبر و استقامت خانواده شهدای مدافع حرم گفت: حضور خانواده شهید حججی در الیگودرز سبب خیر و برکت برای این شهرستان است.
مادر شهید حججی نیز با قدرانی از مسئولان برگزارکننده این یادواره با بیان ویژگی های این شهید اظهار کرد: محسن از همان شروع کودکی در مساجد نجف آباد فعالیت فرهنگی و مذهبی خود را آغاز کرد و همیشه پایند به دین و راه شهدا بود
وی همچنین گوشه هایی از شخصیت والای این شهید را برای شرکت کنندگان که بیشتر آنها دانشجو بودند، بیان کرد.
به گزارش ایرنا در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد برادر شهید محمد تاجبخش از همرزمان شهید حججی که در همان عملیات به شهادت رسیده بود نیز به بیان خاطرات خود از این شهید بزرگوار پرداخت.
در پایان این مراسم که با نوحه خوانی و اجرای برنامه های فرهنگی همراه بود، از خانواده شهید حججی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.
الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.
7279/3022
خبرنگار: جابر اسدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.