به گزارش خبرنگارایرنا علی کورانی فرعصریکشنبه درستاد اربعین بروجرد درفرمانداری ویژه شهرستان اظهارکرد: 12 کمیته برای برپایی این موکب ها با همکاری دستگاه های اجرایی تشکیل شده که مسئولان باید همکاری لازم را برای هرچه بهتر شده این آیین در شهرستان انجام دهند.
وی افزود: با توجه به تحولات منطقه و جهان در سال جاری به این اجتماع مسلمانان باید به هرچه بهتر شدن این مراسم کمک کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز در این نشست گفت: در سال های اخیرسنت حسنه پیاده روی اربعین رونق گرفته و میلیون ها تن از مسلمانان جهان دراین مراسم شرکت می کنند.
سرهنگ مجید سوری افزود: سال گذشته در موکب شهید بروجردی در میدان آیت الله بروجردی از75 هزار زائر پذیرایی شد وبرای حدود 2هزارتن نیزامکان اسکان فراهم شده بود.
به گفته وی به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجردی بیشتر زائرانی که در موکب شهید بروجردی پذیرایی شدند زائران هندی و پاکستانی بودند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار کرد: امسال نیز تعداد زیادی ازبسیجیان شهرستان بروجرد برای خدمت درموکب شهید بروجردی اعلام آمادگی کردند.
سوری اضافه کرد: امسال نیزموکب شهید بروجردی در خدمت زائران اربعین است و آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان است.
وی ادامه داد: هلال احمر، اورژانس، اتش نشانی و پلیس نیز باید در موکب شهید بروجردی حضور داشته باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد بیان کرد: جهت اسکان شبانه زائران نیاز به چند حسینیه و مهمانسرا داریم که اقداماتی دراین خصوص نیزانجام شده است.
رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: 120 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر و نقدی تاکنون برای برپایی موکب شهید بروجردی جمع آوری شده است.
رضا امینی افزود: این کمک ها توسط روستاییان و کشاورزان و تولید کنندگان کشاورزی و دامپروری بروجرد تهیه شده است.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.