مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت:اگر دانش منجر به تغییرات مثبت در رفتار فراگیران نشود، اهداف تعلیم و تربیت نیز محقق نشده است.

به‌ گزارش‌ خبرگزاری ایلنا لرستان، خدانظر دریکوند در نشست‌ توجیهی هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی اظهار کرد: تولید محتوای الکترونیکی باید مبتنی بر اصول علمی، خلاقیت و نوآوری و در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیتی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: اثر بخشی و کارآیی تدریس معلم زمانی ارزشمند است که دانش را در فراگیران افزایش داده و این دانش به بینش تبدیل شود و اثر بینش را در رفتار فراگیران به عینه بتوان مشاهده کرد.

وی ضمن تاکید به اینکه اگر دانش منجر به تغییرات مثبت در رفتار فراگیران نشود، اهداف تعلیم و تربیت نیز محقق نشده است، تصریح کرد: یادگیری علوم مختلف در نهایت باید به تغییر مثبت رفتار دانش‌آموزان منجر شود.

دریکوند ضمن اشاره به بومی‌سازی محتوای برخی از کتب درسی استان‌ها و واگذاری بخشی از محتوا به استان‌ها مطرح کرد: شاید در ابتدا ظرفیت چندانی برای انجام این واگذار‌ی‌ها وجود نداشت و نیروی متخصص فنی لازم برای تدوین این محتواها نداشتیم، اما رشد تکنولوژی و فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی فضایی را به وجود آورد که استان‌ها را مجبور ساخت که خود را به این علوم و فنون مجهز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.