اسمااسماعیل پور،به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت:سخنان گستاخانه اخیر رئیس جمهورآمریکا هیچ تفاوتی با دیدگاه‌های روسای قدیم نداشت و ترامپ سیاست‌های دیکته شده آمریکا را با هوشیاری بیان کرد و نشان داد که مجری تهدیدهای صهیونیسم در منطقه است.


وی با بیان این که اظهارات اخیر ترامپ ماهیت و دشمنی آمریکا را به ما نشان داد، افزود: مطالب ترامپ دنبال این بود که به نظام جمهوری اسلامی ایران القا کند که یک نوع حاکمیت و دو گانگی در آن وجود دارد و وانمود کند که افرادی مخالف این نظام هستند گرچه شاید افراد فتنه گری باشند که با اطلاعات نادرست موجب حرف های وقیحانه وی باشند.


حجت الاسلام سوری خاطر نشان کرد: ملت ایران بر اساس اعتقادات دینی و مذهبی از حاکمیت ایران پیروی می‌کنند که این در ذهن بیمار و توهم زا رئیس جمهور آمریکا نمی‌گنجد.


وی سخنان ترامپ برخاسته ازهوچی‌گری و عربده‌های او را نشان‌دهنده نگرانی اش از قدرت ایران دانست، افزود: رئیس جمهور آمریکا حرف‌هایی که در شان حاکمان آمریکا است را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهد که بعد از این صحبت ها با محکومیت یک صدای مردم و مسئولان مواجه شد.


امام جمعه پلدختر گفت: رئیس جمهور آمریکا در صحبت‌های وقیحانه خود به سپاه پاسداران اهانت کرد و آن را ابزاری برای اختلال در امنیت معرفی کرد که با پاسخ دندان شکن مسئولان و رئیس جمهور ایران روبرو شد.


وی با بیان این که آمریکا بداند که سپاه فرزند انقلاب است افزود: سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین مولفه های عزت و افتخار کشور ، محبوب ملت ایران و امید و دلگرمی مظلومان جهان است.


حجت الاسلام سوری نارضایتی رئیس جمهور آمریکا از سپاه پاسداران را امری طبیعی دانست و خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرده‌ها را کنار زد و چهره دروغین آمریکا علیه داعش را بر ملا کرد که به دروغ آن را تهدید می‌کرد.


وی با بیان این که سپاه پاسداران نورچشم ملت است افزود: سپاه پاسداران در واقع مخل امنیت و ثبات در منطقه نیست بلکه کاری کرد که اهداف و برنامه های شوم آمریکا و صهیونیسم ناکام بماند ومخل اهداف دشمنان است.


امام جمعه پلدختر با بیان این که عدو شود سبب خیر گر خدا بخواهد گفت: صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا به خواست خدا منجر به اتحاد بیشتر بین ملت ایران شد.


وی به دیدار جمعی از نخبگان کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: به فرموده معظم له پاسخ‌گویی به یاوه گویی‌های ترامپ وقت تلف کردن است که کارگزار صهیونیست بین المللی است و آمریکا بار دیگر از ملت ایران شکست خواهد خورد.


حجت الاسلام سوری تصریح کرد: آمریکا کاری به سپاه پاسداران ندارد بلکه هدفش تغییر نظام اسلامی است زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با به وجود آوردن بیداری اسلامی مردم جهان را آگاه کرده که با اراده در مقابل ظلم بایستند ولو این ظالم آمریکا باشد.


وی به حوادث یمن و میانمار اشاره کرد و افزود: در یمن مردم بی گناه کشته شده اند و ما با مردم مسلمان میانمار ، یمن ، سوریه و بحرین برادریم و همه مسلمانان نسبت به هم مسئول هستند و باید به همنوع خود کمک کرد بر این اساس هرکس به اندازه توان خود از این مسلمانان حمایت کند و نباید نسبت به آنان بی تفاوت بود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 771050
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.