به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرضیه قنبریان افزود: 24پروانه تشویقی فراورده نیز استان تحت پوشش اداره استاندارد قرار دارند.


وی در ادامه خبر داد: در سال شش ماهه نخست سالجاری جاری، 8 مورد تعلیق پروانه استاندارد و 4 مورد ابطال پروانه داشته ایم.


مدیر کل استاندارد استان با اشاره به همکاری و تعاملات صورت گرفته با سازمان پارکها و توسعه فضای سبز شهرداری ها اشاره کرد: نظارت بر روی وسایل بازی و اماکانات ورزشی پارکها در الویت کاری این اداره قرار دارد و پارکهای بروجرد از 90 درصد شرایط استاندارسازی تجهیزات برخوردار هستند.


مرضیه قنبریان در خصوص راه حل تشخیص نشان استاندارد، بیان داشت: شهروندان جهت اطمینان یافتن از صحت و تایید آرم استاندارد محصولاتشان می توانند شماره 10 رقمی ذیل نشان استاندارد را به شماره 10001517 ارسال کنند.


وی در بیان اهمیت استاندارها در زندگی شهروندان تاکید کرد: فرهنگ سازی و نهادینه کردن اهمیت استاندارد در اجتماع از آموزش در سطوح مهد کودک و ابتدایی در حال انجام است.


گفتنی ست: در این جلسه بیان شد:کالای کفش مشمول نظارت اجباری استاندارد نمی باشد و از کالاهای ورزشی نیز فقط توپ تولیدی واحد گیلان دارای آرم استاندارد می باشد.


مدیر کل اداره استاندار استان اعلام کرد: باسکولهای سنگین که عمدتا در مراکز خرید گندم و کارخانجات آرد و گندم کاربرد دارند نیزمشمول نظارت استاندارد اجباری هستند که موظفیم سالی یکبار از آنها بازرسی کنیم.


وی افزود: در شش ماهه نخست سالجاری114 باسکول مورد آزمون دوره ای قرارگرفته اند و در کل 152 باسکول فعال در استان در مراکز فوق الذکر فعالیت دارند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 769238
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.