به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میر عمادی روز سه شنبه در آئین بهره برداری از هفت مدرسه ساخته شده توسط بنیاد برکت در سالن جلسات مخابرات استان افزود: تاکنون در این استان 35 مدرسه توسط بنیاد برکت احداث شده و امروز نیز هفت مدرسه به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد برکت در این استان قابل توجه است و بیانگر این است که اگر به توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنیم و در میدان عمل تحقق بخشیم به سمت رشد و پیشرفت نائل می شویم.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: یکی از مناطق محروم لرستان به نام تخت چان توسط بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به عنوان نمونه ای از فعالیت های رفع محرومیت ،توانمند سازی کمک به اشتغال و مشارکت در امر سرمایه گذاری،احداث مدرسه و مسجدو خانه عالم در نظر گرفته شده است.
به گفته وی اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در سایه تولید و اشتغال و محرومیت زدایی محقق می شود.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان نیز گفت: امروز با مشارکت بنیاد برکت هفت مدرسه با اعتبار 21 میلیارد 769 میلیون ریال با زیربنای یک هزار و 871 متر مربع به بهره برداری رسید.
محمد چگنی بیان کرد: بنیاد برکت از سال 90 تاکنون 35 مدرسه با اعتبار 75 میلیارد ریال احداث و تحویل آموزش و پرورش داده است.
مهمترین اخبار لرستان ، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنای لرستان به نشانی irnalorestan@ در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.