عبدالرضا عبدی روزیکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: درحال حاضر22 هزارمشترک آب شرب خانگی در روستاهای تحت پوشش این شهرستان وجود دارد که پرداخت نکردن آب بها از سوی این افراد موجب شده تا ارائه خدمات با مشکل مواجه شود.
وی اظهارکرد: همکاری مشترکان آب و فاضلاب روستایی موجب خواهد شد تا خدمات به موقع وبا کیفیت بهتربه آنها ارائه شود.
رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان بروجرد بیان کرد: ازمجموع 186 روستای این شهرستان در2 بخش مرکزی واشترینان 127 روستا با 22 هزارمشترک تحت پوشش هستند.
عبدی با اشاره به اینکه استفاده کنندگان غیرمجازصدمات فراوانی به شبکه آب و فاضلاب روستایی وارد می کنند، اضافه کرد: تا کنون برخورد جدی با این افراد از سوی شرکت آب وفاضلاب روستایی انجام نشده ولی با توجه به تصویب قانون جدید درمجلس وتعیین مجازات، جریمه و زندان برای استفاده کنندگان غیرمجازازخدمات دستگاه ها انتظارمی رود که آنها نیز به خرید انشعاب ونصب کنتوراقدام کنند.
وی یادآورشد: ازمجموع 90 میلیارد ریال اعتبارپیش بینی شده برای تکمیل طرح های نیمه تمام و پرداخت بدهی 43میلیارد و 480میلیون ریالی پیمانکاران تاکنون مبلغی تخصیص نیافته است.
رئیس شرکت آب وفاضلاب روستایی شهرستان بروجرد گفت: این اعتبار برای اجرای 14 طرح آبرسانی پیش بینی شده است.
عبدی با بیان اینکه بسیاری ازخطوط آبرسانی بروجرد بیش از 25 سال قدمت دارند، افزود: بسیاری ازاین خطوط نیازبه تعمیروتعویض دارند ودربرخی از روستاها به دلیل بزرگ شدن روستا نیازبه ایجاد خطوط جدید است.
7273 /6052خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.