نباید توقع واحدهای تولیدی را بالا برد و فکر کنند به هر قیمتی می‌شود آنها را فعال نگه داشت بلکه در این راستا می‌خواهیم عقلایی اقدام و درست عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه دولت‌ها وظیفه دارند رفاه حال مردم را تسهیل ببخشند، اظهار داشت: هدف دولت‌ها ایجاد امنیت، رفاه و آرامش مردم است.

استاندار لرستان افزود: فلسفه وجود ما رفع مشکلات است که باید در راستای رفع مشکلات پیش روی اشتغال تمام تلاش خود را به کار بندیم وهـمگی باید تلاش کنیم واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به مدار تولید بازگردند.

وی بیان داشت: بعضی از این واحدها به لحاظ بازار فروش دارای مشکلاتی هستند که حتماً لازم نیست با هر قیمتی آنها را سرپا نگه داریم.

خادمی تصریح کرد: نباید توقع واحدها را بالا برد و فکر کنند به هر قیمتی می‌شود آنها را فعال نگه‌داشت بلکه در این راستا می‌خواهیم عقلایی اقدام و درست عمل کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: حفاظت از منابع ضروری است و باید خوب استفاده شوند، چرا که دارای محدودیت هستیم و سیستم بانکی نیز دچار مشکلاتی عدیده‌ای است.

وی اظهار داشت: در جلسات ستاد تسهیل نباید نگاه بخشی داشت و اینجا کسی تنها متولی بخش خود نیست بلکه نماینده استان بوده و در راستای رفع مشکلات آن باید کوشید ونگاه سیستمی و فرا بخشی از سیاست‌های دولت است.

خادمی افزود: در این جلسات بین مدیر بانک و صاحب صنعت فرقی وجود ندارد و همگی به یک اندازه باید نگران واحد تولیدی و کارگران آن باشند و همه باید به دنبال حل موضوعات باشند و اگر به این نگاه برسیم و این حس بین ما به وجود آید بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.