به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز شنبه در دیدار فرماندهان، کارکنان و مسئولان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در لرستان در بیت امام جمعه خرم آباد افزود: رمز ماندگاری دفاع مقدس قیام سیدالشهدا بود.
وی اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کلیات جنگ به خوبی بیان شده اما جزییات آن به خوبی منتقل نشده است.
وی افزود: خون پاکترین انسان ها در دفاع مقدس ریخته شده و اگر نقطه نقطه آن مناطق را مسجد بسازند کم است.
آیت الله میرعمادی اعتقاد به قیامت و خداباوری را از مهم ترین خصوصیات رزمندگان دانست و گفت: وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و برخورداری از معنویت ایشان از نکات بارز و رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.
وی افزود: در موضوع برجام مقام معظم رهبری همواره موضع قاطع داشته و آینده را به خوبی ترسیم کرده اند و باید به این شخصیت والا در نظام افتخار کنیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تا زمانی که با این رمز و عوامل سرکار داریم، پیروزی ما قطعی است و در فرهنگ شهادت طلبی شکست معنایی ندارد.
وی به سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا علیه مردم ایران اشاره و اظهار کرد: ترامپ منفعت طلب، دنیا طلب و ثروت اندوز بوده و کافی است به منافع دنیوی او ضربه وارد شود تا از مواضعش عقب نشینی کند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز در این دیدار اظهار کرد: آمریکا توان برخورد با انقلاب اسلامی را ندارد باید دقت کرد که ترامپ چون ضعیف شده توهین می‌ کند.
سردار مرتضی کشکولی افزود: ٣١شهریور نخستین سطح برخورد جنگ سخت مستکبران جهان با انقلاب اسلامی بود که هشت سال طول کشید و در آخر از روی ضعف، قطعنامه 598 را بستند.
وی ادامه داد: باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنیم و اگر عشق جهاد و شهادت در سپاه و بسیج شعله ‌ور باشد ظهور محقق می‌ شود.
وی گفت: استکبار وقتی مشاهده کرد جنگ سخت با آن دفاع هشت ‌ساله نتیجه نمی ‌دهد به این باور رسید که با فرهنگ جهاد و شهادت نمی ‌شود جنگید از این رو دشمن تکنیک ‌های جنگ خود را تغییر داد و جنگ مذهب علیه مذهب و بدل مجاهدین اسلام را به‌ عنوان داعش تشکیل داده.
٣٢١٠/3022
خبرنگاران: محمد یاراحمدی-بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.