به گزارش خبرنگار ایرنا اسفندیار چهاربند در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید بهشتی خرم آباد افزود: در این راستا 940 هزار فرهنگی در وزارت آموزش و پرورش مشغول به خدمت شده اند که از این تعداد 830 هزار نفر در مدارس و مابقی در ستاد و ادارات آموزش و پرورش خدمت می کنند.
وی بیان کرد: در زمینه تحول جامعه انتظارات از آموزش و پرورش بسیار زیاد است اما باید به یک گفتمان مشترک رسید که منظور از مطالبه و توقع از تحول را به خوبی بیان کنیم.
چهاربند ادامه داد: در دنیا مبنای توسعه و تحول خلاقیت است و تفاوت جوامع در ابعاد مختلف بر اساس خلاقیت موجود در سطح جامعه ایجاد می شود.
به گفته وی هر کشوری که خلاقیت را پرورش دهد و بر این اساس برنامه ریزی انجام دهد موفق تر است و دستگاهی که فراهم کننده بستر خلاقیت در جامعه است آموزش و پروش است.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جاری 30 ساعت دوره های توانمندسازی در قالب درس پژوهی به اختیار مدارس برگزار می شود.
مهمترین اخبار لرستان ، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنای لرستان به نشانی irnalorestan@ در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.