به گزارش ایرنا امام جمعه پلدختر در این همایش گفت: ظلم به کودکان و کودک کشی از خصایص و اخلاقیات شیطانی مردم بی دین است که هنوز دولت های استکباری و دشمنان اسلام آن را در بین مردم مظلوم جهان پیاده می کنند.
حجت الاسلام محمد سوری افزود: دشمنان اسلام در طول تاریخ ظلم های زیادی را بر مسلمانان به ویژه کودکان بی گناه و بی دفاع روا داشته اند.
وی اظهار کرد: ظلم به کودکان در محضر خداوند جایگاهی ندارد و حضرت علی اصغر(ع) با مظلومیت خود نمونه بارزی از ستم بر کودکان از سوی کفار است.
امام جمعه پلدختر افزود: برگزاری مراسم شیرخوارگان در نخستین جمعه ماه محرم رسم بسیار خوبی است که در آن از آخرین سرباز کوچک امام حسین(ع) حضرت علی اصغر(ع) یاد می شود.
وی اظهار امیدواری کرد کودکان حاضر در مراسم از آقا ابا عبدالله الحسین(ع) پیروی کنند و سیره و روش زندگی خود را بر پایه آموزه های دینی و درس گرفتن از ائمه معصومین (ع) بنا کنند.
حجت الاسلام سوری با اشاره به قتل عام کودکان و نسل کشی در یمن افزود: امروز در اقصی نقاط جهان به ویژه یمن و میانمار به کودکان ظلم می شود و این نشان می دهد که همچنان رسم کودک کشی کفار ادامه دارد.
امام جمعه پلدختر گفت: خانواده ای که آموزه های دینی در زندگی آنها حاکم باشد فرزندانی مانند شهید حججی را تحویل انقلاب می دهند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.