محمدرضا صفی خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مابقی اعتبار باید توسط خود سرمایه گذار تامین شود، افزود: قرار است یکهزارو 500میلیارد ریال در طرح سیمان ازنا سرمایه گذاری صورت گیرد.
وی اظهار کرد: با دادن ال سی از بانک، ماشین آلات این کارخانه از خارج از کشور وارد و همزمان مشکل معدن و پروانه اکتشاف این طرح برطرف می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: سرمایه گذار باید محل مورد نظر را مشخص و تحویل بگیرد و پس از آن تجهیز کارگاه کند.
وی گفت: مراحل بانکی این طرح اجرایی شده و تنها مشکل مشخص شدن زمین و اجرای آن مانده است.
وی اضافه کرد: شروع عملیات اجرایی احداث کارخانه سیمان سفید زاگرس ازنا با حجم سرمایه‌گذاری یکهزارو 500میلیارد ریال و اشتغال 100 نفر نیز در دستورکار است.
کلنگ زنی کارخانه سیمان سفید ازنا یکی از برنامه‌های سفر محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن، تجارت به استان لرستان بود که بنا شد روز سوم اردیبهشت 96 با حضور وی انجام شود اما این برنامه لغو و به زمان دیگری موکول شد.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.