به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در بازدید از شهرکهای صنعتی و سنگ الیگودرز و پروژه های زیر ساختی در حال اجرا و همچنین واحدهای صنعتی مستقر در این شهرکها از نزدیک در جریان امورات شهرکها و نحوه تولید و موانع پیش روی واحدهای صنعتی قرار گرفت.


بختیار رازانی اظهار داشت: شهرک سنگ الیگودرز در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار با امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، راه دسترسی و همچنین 25 واحد صنعتی مسقر که 23 واحد آن بهره بردار فعال می باشد با اشتغال حدود 323 نفر در حال فعالیت است.


‎وی با اشاره به اینکه شهرک سنگ الیگودرز از جمله هفت شهرک و ناحیه صنعتی می باشد که به شرکت خدماتی واگذار شده است، افزود: با احداث شهرک صنعتی سنگ الیگودرز صنعتگران و تولید کنندگان سنگ در این شهرک تجمیع یافته و به عنوان یک شهرک تخصصی تولید سنگ شناخته شده است.


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در مورد شهرک صنعتی الیگودرز نیز گفت: شهرک صنعتی الیگودرز با مساحت 55 هکتار با کلیه امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن، فیبر نوری و سیستم جمع آوری آبهای سطحی و همچنین 21 واحد صنعتی مستقر که 12 واحد آن بهره بردار فعال می باشد با اشتغال حدود 73 نفر در حال فعالیت است.


رازانی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی دو شهرک فوق اضافه کرد: از جمله پروژه های در دست اجرای دو شهرک صنعتی و سنگ الیگودرز، عملیات اجرایی روسازی، بهسازی معابر عمومی و اجرای ساختمان آتش نشانی و اجرای شبکه مخابرات و فیبر نوری شهرک سنگ الیگودرز بوده و در سال جاری خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی جهت آن دو شهرک در دستور کار این شرکت می باشد.


وی درباره پیگیری وضعیت صدور اسناد تفکیکی واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی و سنگ الیگودرز نیز گفت: اسناد تفکیکی واحدهای مستقر در شهرک سنگ الیگودرز به تعداد 48 سند اخذ شده است که واحدهای صنعتی به منظور اخذ تسهیلات از بانکهای عامل از این اسناد می توانند به عنوان وثیقه استفاده کنند.


رازانی همچنین تصریح کرد: شهرک صنعتی الیگودرز نیز در سنوات گذشته برخی از واحدها جهت اخذ تسهیلات از بانک، سند افراز شده کل را در رهن بانک قرار داده بودند که با پی گیریهای به عمل آمده سند کلی را از رهن بانک آزاد نموده ایم و در حال حاضر پی گیر صدور اسناد تفکیکی این شهرک نیز می باشیم.


در پایان مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از واحد صنعتی بسته بندی ماهی وارک مستقر در شهرک صنعتی الیگودرز بازدید نمود و از نزدیک در جریان روند تولید و بسته بندی حدود 3000 کیلوگرم ماهی قزل آلا توسط این واحد قرار گرفت.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 739233
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.